קידום ממומן לעסקים איפה מומלץ? לעשות קידום באינסטגרם, לקדם בפייסבוק או שיווק ממומן בלנקדין? הכל פה על קידום ברשתות חברתיות- איפה מומלץ לעשות קידום ממומן לעסק שלך!
קידום ממומן באינסטגרם
אם אתם מחפשים לקדם את העסק שלכם באינסטגרם, אתם במקום הנכון. כאן נראה לך כיצד לקדם את העסק שלך באינסטגרם על ידי שימוש במבצעים ממומנים.
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא ליצור פוסט שיהיה ממומן. הפוסט הזה צריך להיות כזה שמתאים לקהל ולמוצר של החברה שלך. לאחר מכן, מצא חברה שמוכנה לתת חסות לפוסט הזה עבורך ותנהל איתה משא ומתן על המחיר. ברגע שזה נעשה, העלה את התמונה ושלח אותה אליהם כדי שיוכלו ליצור עבורה את המודעה. כאשר הם יצרו את המודעה, הם ישלחו אותה בחזרה אליך כדי שתוכל לאשר או לבצע שינויים כלשהם לפני פרסום אותה באינסטגרם.
התהליך הזה אולי נראה ארוך, אבל ברגע שהכל מוגדר, הכל עובד כמו שעון!
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שיש לה למעלה מ-700 מיליון משתמשים. זה הפך לערוץ שיווק חשוב לעסקים, במיוחד לעסקים קטנים וסטארטאפים.
החברה הציגה פוסטים ממומנים ב-2016 כדי לאפשר לחברות לקדם את המוצרים והשירותים שלהן באינסטגרם. הפוסטים הממומנים מסוננים ללשונית "ממומן" בחלק העליון של דף החקירה.
תכונה זו היא דרך מצוינת לעסקים קטנים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם באינסטגרם, מכיוון שהיא חינמית לשימוש ואינה דורשת ידע טכני או כישורי עיצוב.
על מנת להבטיח שתפיק את המרב מתכונה זו, חשוב שתעשה את המחקר שלך תחילה כיצד להשתמש בה בצורה הטובה ביותר למטרות העסקיות שלך.
ישנן דרכים רבות לקדם את העסק שלך באינסטגרם. אתה יכול להשתמש בהאשטאגים, לפרסם סרטון, או אפילו לקנות קידום ממומן.
קידום ממומן באינסטגרם הוא דרך חדשה יחסית לקדם את העסק שלך באינסטגרם. זוהי גם אחת השיטות היעילות ביותר לקידום העסק שלך באינסטגרם.
החלק הכי טוב הוא שזה לא רק פרסומת, זה יותר כמו שיתוף פעולה בין שני צדדים.
האם לעשות שיווק ממומן באינסטגרם?
קידום ממומן באינסטגרם הוא טכניקה שיווקית המאפשרת לעסקים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם על ידי תשלום עבור פוסטים ממומנים בפלטפורמה. זוהי דרך מצוינת להגדיל את החשיפה וההגעה.
המודעות מוצגות בצורת תמונה או סרטון עם קישור לאתר העסק, בו יוכלו המשתמשים לרכוש את המוצר או השירות המפורסם. העסק משלם לאינסטגרם עבור כל פוסט, וניתן למקד את הפוסטים הללו לקהלים ספציפיים על סמך גורמים כמו מיקום, גיל, מין, שפה ותחומי עניין.
אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר ויש לה פוטנציאל עצום לקדם את העסק שלך.
קידום המוצרים שלך באינסטגרם אינו קל כמו שזה נשמע. אתה צריך ליצור תוכן מעולה ולהקדיש זמן לשיווק. קידום ממומן הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם את המוצר או השירות שלך בחינם – אתה רק צריך לשלם עבור פוסט ממומן.
כדאי להיזהר עם פוסטים ממומנים מכיוון שהם עלולים להשפיע על השפעתם אם לא תבצע אותם נכון. יש כמה כללים שאתה צריך לעקוב אחריהם כדי למנוע טעויות:
השימוש במבצעים ממומנים באינסטגרם הוא מגמה גוברת בשנים האחרונות. זוהי דרך עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם ולהגדיל את המכירות. עם זאת, נותרת השאלה האם כדאי או לא כדאי להוציא כסף על קידום ממומן באינסטגרם.
אחד הדברים הטובים ביותר בביצוע קידום ממומן באינסטגרם הוא שהם זולים יחסית. לדוגמה, אתה יכול לקנות פוסט ממומן אחד תמורת 5$ בלבד. זה אומר שאתה יכול לקבל הרבה יותר חשיפה מאשר אם היית עושה פרסומת של עמוד שלם בעיתון או במגזין, שיכולה לעלות מאות דולרים ליום.
יתרה מכך, המבצעים הללו הם גם אישיים יותר מכיוון שהם מועברים ישירות לפידים של העוקבים שלך דרך אפליקציית האינסטגרם שלהם במקום לחכות שהם ימצאו את המודעה שלך במודעה מקוונת (או גרוע מכך, מודעת פייסבוק) ניתן גם להעביר אותם לעדכוני החדשות של המעריצים שלך ישירות עם פוסטים משלהם באינסטגרם. שיווק מודרך זה ממוקד יותר מאסטרטגיות שיווק אחרות מכיוון שמשתמשי אינסטגרם כבר ממילא גולשים בפיד שלהם באפליקציה, כך שהם כנראה מתעניינים יותר בתוכן שלך ויכולים להתחבר אליך טוב יותר.
פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם, עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש. זוהי גם פלטפורמת שיווק רבת עוצמה עבור מפרסמים.
החברה מציעה מגוון הזדמנויות פרסום לעסקים, לרבות פוסטים ממומנים וסיפורים ממומנים. אלו הן דרכים נהדרות להגיע לקהל בפייסבוק.
פייסבוק הייתה כלי שיווקי רב עוצמה עבור חברות רבות. לאחרונה, פייסבוק הציגה קידום ממומן המאפשר לחברות לקדם את המוצרים והשירותים שלהן לקהלים ממוקדים.
פייסבוק הפכה לאחד מערוצי המדיה החברתית הפופולריים ביותר בעולם. הוא משמש 2.07 מיליארד אנשים על בסיס חודשי ומספר זה גדל מיום ליום. זה הופך את פייסבוק לפלטפורמה שיווקית בעלת ערך עבור עסקים לקידום המוצרים והשירותים שלהם.
החברה הציגה לאחרונה פיצ'ר חדש בשם "קידום ממומן" שניתן להשתמש בו לקידום מוצרים, שירותים או אירועים בפייסבוק. מאמר זה יספק לכם סקירה כללית של מהו קידום ממומן, כיצד הוא פועל והיתרונות שלו לעסקים.
קידום ממומן בפייסבוק הוא דרך להגביר את המודעות לגבי המותג, המוצר או האירוע שלך עם קהלים ממוקדים שסביר להניח שיתעניינו בהם. זה מאפשר לך להגיע לקהל היעד שלך מבלי להיות פולשני או להפריע לחוויה שלו בפייסבוק.
למה מומלץ לשווק בפייסבוק?
פייסבוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם. יש לו 2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים. זה אומר שיש הרבה אנשים שהם לקוחות פוטנציאליים לכל עסק. לפייסבוק יש הרבה אפשרויות מיקוד המאפשרות לעסקים למקד ללקוחות שלהם וללקוחות פוטנציאליים עם תחומי עניין ודמוגרפיים ספציפיים.
פייסבוק מספקת מספר אפשרויות קידום ממומן המאפשרות לעסקים לקדם את המוצרים, השירותים או האירועים שלהם לאנשים בפייסבוק. הם יכולים להשתמש בסיפורים ממומנים, במודעות פוסטים בדפים, במודעות וידאו, במודעות קנבס או במודעות להתקנת אפליקציה לנייד כדי לקדם את הפוסטים שלהם בפייסבוק.
פייסבוק היא מקום מצוין לשווק את העסק שלך כי אתה יכול להגיע לקהל כל כך גדול. פייסבוק מספקת לך דרך יעילה לקדם את העסק שלך על ידי שימוש בכלי הקידום הממומן והשיווק הממומן שלהם. .
קידום ממומן בלינקדין
לינקדאין היא מקום מצוין לשווק את העסק שלך מכיוון שהיא מספקת הזדמנות להגיע לאנשים מקצועיים בתחומם. לינקדאין יכולה להיות דרך מצוינת להגדיל את הידע שלך בעסקים ובשיווק על ידי חיבור עם אנשי מקצוע רבים בעולם.
לינקדאין היא פלטפורמת מדיה חברתית המשמשת בעיקר למטרות מקצועיות. יש לה למעלה מ-500 מיליון משתמשים והיא אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר עבור אנשי מקצוע. זהו גם אחד מערוצי השיווק הפופולריים ביותר עבור עסקים קטנים ובינוניים. למיליוני עסקים יש דפי לינקדאין.
LinkedIn Business Promotion, שהושק ב-2016, מספק לעסקים דרך לקדם את המוצרים או השירותים שלהם בלינקדאין. תכונה זו מאפשרת לחברות לראות את המודעות שלהן על ידי קהל רחב יותר מאשר אילו היו מפרסמות רק בדף הבית של לינקדאין או בדפי תוצאות החיפוש שלה.
לינקדאין מציעה שירות קידום ממומן המאפשר לך לקדם את עמוד הלינקדאין שלך תמורת $5,000 לחודש. זוהי דרך מצוינת להשיג יותר עוקבים ולהראות את נוכחות החברה שלך בלינקדאין.
שירות הקידום הממומן בלינקדאין מאפשר לך לקדם את נוכחות החברה שלך באתר על ידי פרסום מודעות בקבוצות ממוקדות, לרבות קבוצות ממוקדות בתעשייה, חברות יעד וכותרות תפקיד. ניתן לעשות זאת על ידי מיקוד למילות מפתח או ביטויי מפתח ספציפיים בטקסט המודעה או מיקוד לאנשים שעוקבים אחר דפים או קבוצות ספציפיים.
ללינקדאין יש מערכת פרסום מקורית בשם LinkedIn Business Promotion. זהו מוצר פרסומת הממומן על ידי שותף מחברת לינקדאין ויופיע בדף החברה, דף המשרות, קבוצות החברה ובחלקים נוספים באתר.
קידום מסוג זה יכול לשמש למטרות שיווקיות וגם לצורכי גיוס.
LinkedIn Business Promotion מציע גם סוגים שונים של אפשרויות מיקוד כדי להגיע לקהלים ספציפיים. אפשרויות אלו כוללות:
– מיקוד גיאוגרפי: למקד לארץ או אזור ספציפיים
– מיקוד דמוגרפי: למקד לאנשים עם גיל, מין, רמות השכלה מסוימות
– מיקוד לפי עניין: למקד לאנשים שיש להם תחומי עניין מסוימים או כותרות עבודה
– מיקוד InMail: לשלוח מודעה ישירות לתיבת הדואר הנכנס של מישהו
הכתבה בחסות עדן שרעבי – קידום אתרים